neděle 4. srpna 2013

Praha vs. Krno


Ku příležitosti shlédnutí videa projekce vytvořené ku příležitosti šestistého výročí Pražského orloje si dovolím malé srovnání. Riskuju pohrdání budoucích generací, a možná že už teď budu vypadat, alespoň co se týče moderní architektury, jako naprostý ignorant, ale já to prostě nechápu, myslím ten brněnský kousek. Nejen že nikdo nepozná, kolik je hodin, navíc je to nevzhledný a mám s tím pár fotek, nad kterými se ne_Brňáci nestačí divit. My z Krna jsme už otupěli.

Takže: Praha vs. Brno. 3, 2, 1 ... Fight!



*
*
*


2 komentáře:

  1. Já si taky dřív říkala něco podobného, ale teď už to vidím jinak. Myslím, že postavit tak bizarní "orloj" byl vlastně geniální tah - kdyby ta socha měla míň kontroverzní formu a nedejbože by z ní bylo poznat kolik je hodin (:)), nebudila by tolik pozornosti. Pokaždé, když jsem na svoboďáku, vidím někoho kdo čeká na koule, fotí se u toho, nebo stojí opodál a zírá. A v tomhle podle mě dobré. Jo, a pak, postavit si na hlavní náměstí obřího ****** .. to se fakt může stát asi jen v Brně :-) ten ochranný tampon nevyjímaje.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže to to tak děsný, až je to dobrý.

    Ale stejně si myslím že Onderka je okultista a potřeboval se tam napíchnout na ley line a čerpat z toho manu.

    OdpovědětVymazat