neděle 2. září 2018

Křesťanské hodnoty tentokrát nebudou

Po předchozím blogu jsem měla v plánu jeden úplně super, a to úryvek z knihy Cesta k lidství Jeana Vaniera, hezký odstavec o křesťanských hodnotách, které brání mj. třeba právě ti Slušní lidé a spol. Akorát jsem ho zrovna četla ve vaně, neměla jsem po ruce nic jako záložku, říkám si: "Nevadí, budu si to pamatovat...", velmi pečlivě jsem si do paměti uložila číslo stránky i jeho polohu a je mi to blbý, ale dopadla jsem trochu jak Zeman s Peroutkou.
Mezitím jsem tu knihu přečetla ještě dvakrát. A ne, vlevo dole a bohužel ani nikde jinde ten odstavec není. Ale zase jsem v ní našla spoustu jiných věcí. Takže Cestu k lidství od zakladatele hnutí Archa, Jeana Vaniera doporučuju ke čtení a tady se teď posunu blíž k pohanským rituálům:




  

  


Květy č. 30, 27.7.1968; Karel Vrchovecký: PŘÍZRAK LSD. VÝLET DO SCHIZOFRENIE. Pokud to budete fakt poctivě číst, začněte u druhého scanu vlevo dole, pak se vraťte nahorů a dál už to celkem dává smysl.



Žádné komentáře:

Okomentovat