sobota 2. srpna 2014

Skoro online (report) z cesty do Svinošic.

Svinošice jsou malou obcí s 300 obyvateli a najdeme ji v sousedství Moravského krasu, jihozápadním směrem od města Blanska, na jižním úpatí Dubového kopce ( 523 m.n.m.), v údolí, tvořeném říčkou Kuřimkou.(www.svinosice.cz) A druhou červencovou sobotu tam Pecana slaví kulatiny, za účasti mj. přátel z Birminghamu. Takže jedu...

2014/07/19 03:40, Brno, Hlavní vlakové nádraží, Joy Coffee:
Do not underestimate the power of the dark side. No sugar, no cream.

U prvního stánku ve vestibulu došel led, což se zrovna při těchhle tropech hodí, ale zase je to celkem pochopitelné. U druhého vysvětluju klukovi za pultem, jak by mi eventuálně mohl udělat ledovou kávu bez mléka. Nikdy dřív to nezkoušel, no i tak to dopadlo dobře. Taky mě s tou objednávkou mohl rovnou poslat do... do Blanska, když ji nemají v nabídce.


 


2014/07/19 04:02 p.m., Brno, Hlavní vlakové nádraží, u přepážky: 
"Na nástupišti si ten lístek musíte označit."
"Já vím," odpovídám s přece nejsu piča a nejedu vlakem prvně lomeno neuč orla lítat výrazem ve tváři.

No... a co byste řekli?!


2014/07/19 4:30 p.m., Blansko:
Zastávka Blansko - město, to je tam, co je nádraží, naproti tomu zastávka Blansko - nádraží je tam, kde není nádraží. Aspoň podle toho, co říkala paní ve vlaku. Budu si to muset pamatovat.


2014/07/19 5:03 p.m., Blansko, autobusové nádraží: 
Click to see full size image:

2014/07/19 5:10 p.m., Blansko, autobusové nádraží: 
Neznámý muž se mnou navazuje hovor roztomilou frází: "Kurevskej hic, co?" Mně ten small talk nikdy moc nešel, tak se jen způsobně usměju a odpovím: "Popiči." Blbý je, že se musím pohnout, aby na mě náhodou dál nemluvil a stojíme v jediném stínu široko daleko.

2014/07/19 5:30 p.m., někde v lesích na Blanensku:
Míjím ukazatel Brno, Lesná. Rychle si spočítám, že jsem se po bezmála dvou hodinách cestování (při teplotě vzduchu minimálně 666°C) dostala velmi blízko bodu, kam standardně dojdu  pěšky v mnohem kratším čase. Na druhou stranu řidič autobusu za jízdy větrá všemi dveřmi, takže teď už mi to ani nevadí.

2014/07/19 5:40 p.m., Lipůvka:
Přejela jsem ne jednu, ale hned dvě zastávky. Autobusem je to cca 5 minut, ale jede až za tři čtvrtě hodiny. V Lipůvce na zastávce je úplně stejně kurevskej hic jak v Blansku a není tam co dělat. Jdu pěšky, je to kousek a připadám si jak na čundru (Vavřa říkal, že i malá vzdálenost se počítá). Takžéééé...

2014/07/19 6:00 p.m., Svinošice, kulturní dům.
Z vlastní oslavy mám na papíře dvě poznámky, znějí přesně takhle: "Česká republika dopravní policejní stát" a "- důkaz, že je Země placatá" a samozřejmě jim vůbec nerozumím, resp. souvisí spolu nějak? Očekávám seriózní diskusi. Fotek mám taky pramálo, nějaké až z druhého dne ráno a ty jsem nahrála sem:

Žádné komentáře:

Okomentovat