pondělí 12. května 2014

"Pro dospělé ženy...

... které vědí, že není nikdy na nic pozdě a proto se nebojí začínat znovu a lépe" - takhle to má Marianne v popisu na facebooku. Časopis s podtitulem "Život začíná ve čtyřiceti", jak jsem se mylně domnívala, abych zjistila, že je to už ve třiceti, což mě popravdě dost vyděsilo. Když si to musíte takhle připomínat, znamená to, že to není pravda. Navíc mě třicet dávno bylo a nezačalo nic. Nic. 

Ale jinak je mi Marianne jako jeden z mála ženských magazínu sympatický, takže když jsem ho  (květen 2014) našla ve stole pod televizí v obýváku u kamarádky, začetla jsem se a našla pár fajn věcí, třeba:

"Romantický básník a spisovatel Alfred de Musset ve hře S láskou nejsou žádné žerty napsal, že muži jsou lháři, nestálí, žvaniví, pokrytečtí, pyšní a zbabělí, nafoukaní a smyslní. Ženy jsou nevěrné, marnivé, lstivé, zvědavé a zkažené. Existuje však jediná věc, svatá a vznešená - spojení těchto dvou nedokonalých a strašných bytostí." (str. 210)

Žádné komentáře:

Okomentovat