neděle 3. října 2021

LOVEism by Jul


V situacích, kdy jsem se si někým něco (tetování nebo veganské zákusky asi) domlouvala přes IG, jsem zjistila, že můj nick loveismbyjul ostatním připadá jako náhodný shluk písmen.

Mně to teda přišlo vždycky jasný love - is - ism - by - jul (jako juleska)... <3 

A vzniklo to z jednoho takovýho mýho satori při výkladu tarotových karet. Když mi bylo asi tak čtrnáct patnáct let. Love is. Láska je. Před pětadvaceti lety. 

A víte, kdo to proslavil a má to teď napsaný na mikinách a šatech, který prodává na stejnojmenným e-shopu, že jo? 

Jsem totiž v životě tak trochu jak Jára Cimrman na patentovým úřadě. Doopravdy by mě zajímalo, proč mně se nikdy žádný z těch nápadů nepodařilo monetizovat, když ostatním to pak tak hezky šlo.

Na druhou stranu je fakt, že já to poznání, který jsem tehdy shrnula do věty "Láska je", prodat nechtěla. Bylo to moc osobní a moc silný a věřila jsem, že kdybych začala vysvětlovat, jak to myslím, budu vypadat jak totální magor.

Tak jsem si tak aspoň pojmenovala svůj čtvrtý blog...

P.S.: Dnes jsem to na FB viděla napsané na putovním kamínku, moje drobná chvilka osvícení se definitivně stala mainstreamem :-)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat