neděle 23. září 2012

Další, co jsem měla číst o dost dřív ...

Další, co jsem měla číst o dost dřív - knížky o Huckleberry Finnovi a Tomu Sawyerovi. Stejně jako Neuromancera a Mládí v hajzlu. A možná ještě Pratchetta. Na tyhle jsem si měla přijít před lety, ne až jako dospělá. No co už ...


"Když se setmělo, seděl jsem u ohně a pokuřoval a říkal si, že to všecko dobře dopadlo; ale polehoučku mi začalo být jaksi teskno, a tak jsem šel a sedl si na břeh a naslouchal šumění vody, jak naráží na ostrov, a počítal jsem hvězdy a klády a vory, které voda unášela, a potom jsem šel spat; je to nejlepší způsob, jak zabít čas, když je člověk sám a je mu smutno. Smutek brzo přejde."

Mark Twain. Dobrodružství Huckleberryho Finna. Přeložil František Gel. Albatros Praha, 1990.

Žádné komentáře:

Okomentovat